Hibrid három motorral, kétliteres fogyasztással
A HYbrid3 két első kerekénél villany-, a hátsónál benzinmotor van, és az újszerű hibridrendszernek köszönhetően összkerékhajtású. Elhagyták az oldalsó visszapillantó tükröket; ezek szerepét két képernyő veszi át a műszerfalon. A jármű szélessége 82 centiméter, tehát a kétkerekűek ügyességével surranhat az autók között.
Az időjárás viszontagságaitól a vezetőt és utasát a szélvédővel egybeolvadó tető védi: a buborék alakú borítást tartó két alumínium bukócső kapaszkodókban végződik. A szélvédő két oldalán a fénydiódasorok nemcsak hatásosan világítanak, hanem jól észrevehetővé is teszik a járművet a forgalomban.
A triciklit a Satellis robogó 125 köbcentiméteres, 15 kilowattos teljesítményű kompresszoros benzinmotor és a két első kerékbe épített, egyenként 3 kilowattos teljesítményű villanymotor hajtja, ezek táplálásáról lítiumion akkumulátor gondoskodik, amit lassításkor és fékezéskor energia-visszanyerő rendszer tölt. A két első és a hátsó kerék között nincs mechanikus kapcsolat, mindent elektronika felügyel, a kábeles - by wire - vezérlésnek köszönhetően kevesebb alkatrész kell, így optimális a helykihasználás.
A HYbrid3 compressor háromféleképpen megy: elinduláskor, 10 km/órás sebességig csak a villanymotorok hajtják. Folyamatos haladásnál a benzinmotor üzemel, ha pedig gyorsítani kell, esetleg az útviszonyok vagy emelkedő miatt mind a három kerék hajtására szükség van, akkor a benzinmotor és a két villanymotor is dolgozik, ilyenkor a maximális 15+3×3 = 21 kW (29 LE) hajt.
A Stop & Start rendszer leállítja a benzinmotort, ha áll a jármű (piros lámpánál, stoptáblánál, dugóban), vagy ha elektromos módban halad, ennek köszönhetően átlagfogyasztása 2 liter/100 km, CO2-kibocsátása pedig 47 g/km. (B. J.)