Az interneten kelt új életre a Woolworths áruházlánc
Mint erről a brit médiában Mark Newton-Jones beszámolt, az online "Woolies" négy fő területen kezd el kereskedni. Ezek a gyermekruha, beleértve a zsúrok gyakorta elkerülhetetlen kellékeit, a jelmezeket, az édességek, gyermekjátékok és a szórakoztatás. Az új www.woolworths.co.uk honlapról megrendelhető lesz a megszűnt hálózattal talán leginkább azonosított termék, az ún. "pick'n'mix" cukorkaválaszték is.
Kiskereskedelmi elemzők kételkednek abban, hogy az éppen elavultsága, anakronizmusa miatt csődbe jutott Woolworths versenyképessé válhat XXI. századi reinkarnációjában. Különösen annak figyelembevételével, hogy olyan óriások, mint a Tesco vagy az Amazon máris nagy sikerrel értékesítik a teljes családi áruválasztékot. Az új menedzsment bízik azonban abban, hogy az évi 2,5 milliárdos, évi 20 százalékkal növekedő online bizniszből a még mindig sokak által kedvelt márkanév a túléléshez bőven elegendő részesedést szakíthat ki magának. Míg korábban egy-egy üzlet berendezése tartott húsz hétig, most ugyanezen idő alatt a teljes virtuális hálózatot fel lehetett állítani. A tapasztalt Shop Direct lánc egyébként a visszavonultan élő Barclay fivérek, David és Frederick tulajdonában van, akiknek kiterjedt érdekeltségéhez tartozik a The Daily Telegraph is.