Kivonul a fővárosból a Vodafone ügyfélszolgálata

Miskolcra költözteti ügyfélszolgálati tevékenységét a Vodafone. A 600 millió forintos beruházással kiépített központot ma avatják fel, tavaszra már teljes létszámmal működik. A cég spórol a változással, de állítják: a minőség javulni fog.

Negyven emberrel ma kezdi meg működését a Vodafone regionális ügyfélszolgálati központja Miskolcon. - A távközlésben ma mindenki ugyanazt a terméket árulja, s ezért nagyon sok múlik a szolgáltatás, tehát az ügyfélszolgálat színvonalán. Arra jutottunk, hogy ha kivonulunk a fővárosból, akkor a szaktudás és az elkötelezettség alapján erősebb csapatunk lesz - indokolta lapunknak Beck György vezérigazgató a döntést, hogy miért költöztetik az ügyfélszolgálati tevékenységet. - Az ügyfélszolgálatok minőségének kulcsa az ott dolgozók képzettsége, Miskolcon pedig egyetem is működik. Az első pár hónapban négyezren jelentkeztek a céghez a térségből. A jelentkezők hatvan százaléka volt nő és negyven százaléka felsőfokú végzettségű - mondta a vezérigazgató. Szerinte a helyszín kiválasztásakor a jelentkező városok közül Miskolc vezetői voltak a legnyitottabbak. A társaság korábban ezt a szolgáltatást külső beszállítótól vásárolta, azaz az ügyfélszolgálatosok nem Vodafone-alkalmazottak voltak. A 600 millió forintból kialakított borsodi központban viszont mindenki saját alkalmazott lesz. - A bértömegen is megtakarítunk egy szerényebb összeget, de a lényeg a minőség fejlesztésén van - tette hozzá a vezérigazgató.

A jövő tavasszal már háromszáz alkalmazottal működő bázis látja majd el az egész cég ügyfélszolgálati feladatait, s később tovább bővülhet a létszám, miután nemzetközi terjeszkedésben is gondolkodnak. Ez utóbbi azt jelenti, hogy később külföldi cégeknek is végezhet hasonló feladatokat a vállalat. (A cég globális pénzügyi szolgáltató központját Budapesten építik fel, elkészülte után innen támogatják majd a világ összes Vodafone- leányvállalatának pénzügyi folyamatait.)

A feltételek biztosítása érdekében a távközlési cég együttműködik a helyi Fáy Miklós Informatikai Szakközépiskolával. A Vodafone támogatja az intézményt, cserébe az iskola a vállalat számára fontos tárgyakat is bevesz a tantervbe - ilyen például az ügyfélszolgálati (CRM) rendszerek üzemeltetése. Hasonló megállapodásra készülnek egyébként az egyetemmel is - tette hozzá az előzőekhez az igazgató.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.