Ugyanazt megint és megint

Miért nincs más? Miért kell mindig ugyanannak örülni? Másrészt: miért adna mást a tévé, ha megvan, aminek örül a néző?!

Mindig ugyanazt nézzük. Nehogy már legyen egyetlen más műsor is, amelyikre felkapjuk a fejünk. Amelyiket előző héten bekarikázunk a műsorújságban. Amelyikre felhívjuk a párunk, a barátaink, a szomszédunk, a kollégák figyelmét. - Portárs bácsi (néni, őrző-védő úr), ne felejtse megnézni ma a Széf - Barátok közt, Cobra 11 (!), Jóban rosszban, Hal a tortán, Esti showder - új adását. Vagy a Szövetség meg a Fejjel a bajnak című filmet. A világért se!

De most tényleg! A barátok közt általában a legnézettebb műsor. Naponta 1,7 millió tévéző kattintja rá a távirányítóját. Néha megelőzi más, ezúttal a Széf.
Semmiféle szenzációval nem tudnak szolgálni a televíziók, amellyel eltántoríthatnák a nézőket. S lehet, hogy nem az ő hibájuk. Legföljebb annyiban, hogy egyszer rászoktatták az embereket, azóta meg nyomják, nyomják és nyomják. Miért ne tennék, ha ez megy, ezért fizetnek a hirdetők?!

Illetve nem egészen. A hirdetők a 18-49 évesek nézettségi listája alapján fizetnek. Azt pedig a Szövetség vezeti (725 866 néző, az éppen tévéző korosztálybeliek 35 százaléka). Második a Barátok közt (703 22 néző, 34,1 százalék). harmadik a Cobra 11 (657 682 néző, 35,9 százalék, kevesebb néző, mégis nagyobb az arányszám, vagyis a vetítés idején éppen kevesebben ültek a képernyő előtt). Negyedik A maszk című film lett (610 156 néző, 32 százalék). Hetedik a Fejjel a bajnak és csak nyolcadik A széf. Azaz Sebestyén Balázst a gyerekek és idősebbek kedvelik elsősorban!
A hirdetők által figyelt korosztály top 15-jébe jutott még A mentalista című sorozat és a New York-i helyszínelők is.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.