Spontán színházjegy fél áron
Két huszonéves barát, Limbacher Tivadar szociológus és Szabadkai Attila közgazdász három és fél éve úgy érezte, addigi munkájában nem tud kiteljesedni. Elhatározták, hogy egy este alatt és két üveg bor mellett előrukkolnak három-három ötlettel, abból egyet kiválasztanak. A last minute félárú jegyportál nyert. Hogy jól döntöttek, bizonyítja: Magyarországon a Ma este Színház! adja el a legtöbb internetes színházjegyet.
Arra a legbüszkébbek, hogy miattuk olyanok is eljutnak színházba, akik amúgy egyáltalán nem mennének. Akik spontánabbul élnek, színházjegyet csak születésnapra kapnak, nem látják hetekre előre a programjukat, utálnak sorban állni, és kényelemből inkább a mozit választanák, mert ott közvetlenül a vetítés előtt is árulnak jegyet. Ez a portál alakított a szokásaikon, mert kizárólag aznapra szóló, megmaradt belépőket kínálnak, amiket a munkahelyen, a számítógép előtt is meg lehet vásárolni. Ráadásul fél áron.
Mára 110 céggel van szerződésük. Húsz-harminc ezer visszatérő vásárló van, legalább 50 ezren vettek már jegyet náluk legalább egyszer, 104 ezren követik őket a Facebookon. Felmérésük szerint a vásárlók több mint 60 százaléka 20–40 év közötti budapesti nő. Az első vásárlási hullám éjfél után indul, és egy óráig–fél kettőig tart. Reggel 7 és 9 között vásárolnak a legtöbben, de van, aki az utolsó pillanatig kivár.