Sorozat-nagyhatalom érkezik a tévés piacra
Az AMC Networks International - Central Europe vezérigazgatója, Málnay B. Levente a sajtótájékoztatón elmondta: az AMC csatorna már a november 5-i indulásakor is körülbelül másfél millió háztartásban elérhető lesz, miután a kábelszolgáltatók kínálatában az MGM-et váltja majd.
Az AMC jövő év elejére már a 2 millió előfizetőt prognosztizál: a november 5-én induló regionális verziót már decemberben leváltja egy saját, a magyar piaci igényekhez igazított változat. Mindazonáltal a budapesti irodának kiemelt szerepe van az AMC európai terjeszkedésében, innen irányítják a közép-kelet-európai régió, a Balkán és a Benelux államok tartalmi szolgáltatását is.
Az AMC Networks hosszú távra tervez Európában. Ahogy Málnay B. Levente hangsúlyozta, ha valaki egymilliárd dollárért vette meg idén a Chellomediát, az nyílván komolyan gondolja a terjeszkedést. A Chellomedia itthoni portfóliójába tartozik a Sport1, a Minimax, a TV Paprika, a Spektrum HD, a Film Café és a Film Mánia is - meg persze a már említett MGM, amelynek helyére az AMC kerül.
Az új cégcsoport a jövőben más médiavállalatok csatornáinak magyarországi értékesítéséért is felel a jövőben, általuk kerülhet be az egyes kábelszolgáltatók kínálatába például a JimJam, az Extreme Sports Channel, a CBS Reality vagy a Ginx.