Second hand jegyekkel robbantanának a neten

A koncertrajongók Vaterájaként harangozták be azt az új online piacteret, amelyet egy magyar startup hozott létre Tickething néven. A koncertre, fesztiválra, színházi előadásra és mindenféle kulturális programra, meg sporteseményekre szóló belépőjegyek last minute piacterének szánt felületet működtető, alig több mint két hónapja alapított startupba csaknem 50 millió forintot fektetett be a Prosperitás Tőkealap.

A nagy reményekkel útjára indított vállalkozásról az Origo számolt be, hozzátéve, hogy a Tickething szolgáltatására rövid idő alatt több százan regisztráltak már, ami a Kelet-Európa meghódítását is célzó startup üzleti terveinek realitására utal. A second hand jegykereskedelem nem újdonság, arra a Facebookon is több csoport alakult már, ahol magánszemélyek egymás között adják-veszik feleslegessé vált belépőjegyeiket. A jegyüzérekkel ellentétben a magánszemélyek sokszor az eredeti árnál olcsóbban hirdetik a jegyeket, hiszen az esemény közeledtével nő a veszélye, hogy a teljes összeg kárba vész, ha nem sikerül túladni azokon.

A Tickething – mint a párhuzamként nem véletlenül hivatkozott Vatera – a közlés szerint ellenőrzött kereteket szolgáltat a kereskedéshez. Mint írják: a facebookos cserebere-oldalak árnyoldala, hogy nem nyújtanak védelmet a visszaélések ellen. A Tickething alapítója másfél éven belül két kelet-európai országban tervezett megjelenésről nyilatkozott, és arról, hogy céljuk középtávon nem kisebb, mint Kelet-Közép-Európa vezető jegy-újraértékesítő portáljává válni.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.