Rajzfilmen a Dühös Madarak
A több mint 1,7 milliárdszor letöltött játék fejlesztőjeként a Rovio úgy véli, hogy nagyobb szeletet is kihasíthat a szórakoztatóiparból. A cég az Angry Birds Toons elnevezésű sorozat elindításával, a legnépszerűbb video on demand szolgáltatók és tévécsatornák bekapcsolásával igazi szórakoztatóipari tényezővé akarja kinőni magát - ismertette a The Los Angeles Times online kiadása.
A YouTube-on elérhetővé tett Angry Birds-rajzfilmek reklámjaira már több mint egymillióan kattintottak rá, és közel félmillióan elő is fizettek az Angry Birds-csatornára.
Az Angry Birds Toons első szezonjának 52 epizódja már elkészült, és a második szezon munkálatai is elkezdődtek. A cég egy 2016-ra tervezett Angry Birds-játékfilm irányában is puhatolózik a Gru producerének, John Cohennek az irányításával.