Párok és párok (kit érdekel a politika, ha Korda Györgyöt lehet nézni?)
A múlt héten a Mr. & Mrs. nevű a párok teljesítményére alapuló vetélkedő első adására többen kapcsoltak, mint A Széf című, a párok teljesítményére alapuló vetélkedőre. És - egy műsor tavaszt hoz! - talán ezzel járt, hogy a Jóban Rosszban is előretört.
S igaz, hogy a teljes népesség körében hétfőtől péntekig csak egyszer nézték többen a TV 2 vetélkedőjét, mint az RTL Klubét, de a 18-49-es - „a hirdetők által preferált" - korosztályban mindennap győzött a „Ki cserél otthon villanykörtét?" típusú kérdésözön a „Kit vagy mit ábrázol a hazánkban elkészült legnagyobb csokoládészobor?" típusú felett.
A táblázat első tíz helyén a saját készítésű műsorok közé csak a Cobra 11 című német sorozat és a 001 - Az első bevetés című német-amerikai-angol film került be az ifjú Alex Pettyferrel és Mickey Rourke-kal. Az utóbbi talán azért, mert viszonylag új (2006-ban készült). A reklámközönség körében különben egyenesen a Barátok közt elsőségét is veszélyeztetve második lett!
A közszolgálati televízió öt műsorral jutott a 30-as listára: 23. a Kékfény, 25. a Híradó este (a kormányfő lemondásának napján készített adással), 26. az Ötöslottó-sorsolás, 29. a Csináljuk a fesztivált!, 30. az Önök kérték.