Nemzetközi dizájndíjat nyert a MúzeumCafé
A múzeum által 2007-ben alapított MúzeumCafé a magazin-tipográfia kategóriában az egyetlen díjazott volt, míg a magazindizájnban két amerikai és egy német, a címlapok között pedig egy amerikai és egy angol pályázóval megosztva kapott aranyérmet.
A legrégebben működő, 1970-ben alapított független reklám- és dizájndíj 41. kiírására 34 országból összesen több mint 1100 pályázat érkezett. A MúzeumCafé - amely a szabályok szerint csak az említett három kategóriában indulhatott - az első magyar kiadvány, amely a verseny történetében a díjazottak között szerepel - olvasható a Szépművészeti közleményében, amelyben emlékeztetnek arra, hogy a muzeológiai folyóirat a European Design Awardson korábban bronzérmet szerzett.
A Creativity International Awards hagyományai szerint a tizenegy tagú független nemzetközi zsűri által aranyéremmel elismert pályamunkákat a Phoenix Design Museum kiállításon mutatta be, majd a torontói Design Expo közönsége láthatja azokat november 10. és 12. között. Azt követően a nyertes termékekből összeállított válogatást egy vándorkiállítás keretében további városokban is bemutatják.
Emellett valamennyi díjazott bekerül a Creativity International Awards 400 oldalas évkönyvébe, amely a világ minden dizájnnal foglalkozó fontos könyvesboltjában kapható, valamint elérhető IPad-alkalmazásban is.
A MúzeumCafé 2009-ben elnyerte a hazai Pro Typographia aranyfokozatú díját, illetve ugyanabban az évben a MAGMA pályázatán az Év Magazinja lett. A lap arculattervezője és művészeti vezetője Salát Zalán Péter, a lapterv megvalósításában Lencsés Dávid, Suszter Viktor és Németh Dániel vesznek részt. A kiadvány illusztrátora Kovács Lehel, képszerkesztője és fotográfusa Dezső Tamás és Kovalik Máté. A MúzeumCafé főszerkesztője Martos Gábor.