Nagyon megalázták a Transformerst
Hollywoodban manapság már mindennek külön díjkiosztót rendeznek, amelyek közül a filmekben látható termékelhelyezéseknek járó elismeréseké, vagyis az évente megtartott Brandcameo az egyik legviccesebb. A tízenöt éves múltra visszatekintő gála nem veszi véresen komolyan magát és az esemény keretében kiosztják a legjobb, továbbá a legtöbb eldugott reklámnak járó mellett a legbénább termékelhelyezés díját is, amely megtisztelést ezúttal a Transformers: A kihalás kora kapta.
Michael Bay robotos őrülete a díjat az Apple tulajdonában lévő, fülhallgatókat és hangfalakat gyártó Beats pofátlan módon történő promotálásáért érdemelte ki, amelyet a film egy pontján a komolyabb szerepeket is megélt Stanley Tucci tol a nézők arcába.
Azonban nem ez volt az egyetlen "elismerés", amelyet a robotok tavalyi orgiája hódított el a Brandcameo idei gáláján. A talán kevésbé megalázó, de a számunkra speciel egyáltalán nem meglepő módon ebben a filmben számolták össze a legtöbb termékelhelyezést: egészen pontosan ötvenötöt.
Ezek között aztán szerepelt Coca-Cola-logó, Armani öltöny, Gucci ruha, Budweiser sör, Red Bull energiaital, Cadillac-embléma, Victoria's Secret fehérnemű és a már-már a franchise védjegyévé vált Chevrolet-logó, amely egyszersmind uralta is a produkciót.
A legtöbb reklám kategóriájának második helyezettje egyébként David Fincher (enyhén szólva is jobban sikerült) Holtodiglanja lett, amiben szintén nem kevés: negyvennyolc termékelhelyezés található - adta hírül a Telegraph nyomén a mozi24.