Magyar filmek nyertek Cannes-ban

Két arany trófeával térhetett haza a világ egyik legnagyobb vállalati filmes fesztiváljáról a magyar Greenroom Reklámügynökség. A vállalati filmeknek rendezett nemzetközi versenyen, a Cannes Corporate TV & Media Awardson aranyat még nem nyert magyar alkotás. Az eddigi legnagyobb magyar siker az Opera ezüst delfinnel elismert imázsfilmje volt tavaly.

A Népszabadsághoz eljuttatott közleményből kiderült: népes mezőnyben, 40 ország 772 versenyzője közül emelkedett ki a két magyar film. A Greenroom a "MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!" filmjével nyert aranyat az integrált kommunikáció kategóriában, amelyben - mint a zsűri a díjátadón kiemelte - rendkívül erős volt a mezőny, ezért három ezüst díjat is kiosztottak. A nyertes film a 13 országban futó UPPP toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben részt vevő hallgatók figyelmét hívta fel az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre (rendező: Mankovits Marcell).

Alexander V. Kammel, a Cannes Corporate Media & TV Awards alapítója, Mankovits Marcell rendező, Walton Tamás Greenroom-igazgató és a szintén greenroomos Kolesár Krisztián a díjátadón
Alexander V. Kammel, a Cannes Corporate Media & TV Awards alapítója, Mankovits Marcell rendező, Walton Tamás Greenroom-igazgató és a szintén greenroomos Kolesár Krisztián a díjátadón
Benjamin Myers

A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign", a Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1%-os adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak (rendező: Sós Bálint).

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.