Biztosra megy a néző

A magyar ember ódzkodik a változástól, szereti, ha azt kapja, amit megszokott. Az elmúlt tíz évben csak az RTL Klubon négyszer vetített film, a Micsoda nő! a második legnézettebb műsor volt a múlt heti toplistán. A 19 éve készült amerikai vígjátékot 1 553 743-an látták május 1-jén. Ráadásul az éppen tévéző négymillió 222 ezer magyar 36,8 százaléka nézte. Ennél nagyobb közönségarányt csupán a listán 18. Heti hetes tudott elérni, mert vasárnap késő este kétmillió 568 ezren ültek a képernyő előtt, és 40,4 százalékuk (egymillió 37 ezer) Gálvölgyiéket figyelte.

Julia Roberts a fiatalabbak között is sztár: bár a 18-49 éves korosztályban Gwyneth Paltrow Nagyon nagy Ő című filmjét valamivel többen nézték (632 151 az 577 465-tel szemben), de az éppen tévézők nagyobb arányban választották a Micsoda nő!-t (34,4 százalék a 31,8 százalékkal szemben).

Ismét aranyérmes a Barátok közt, a Jóban Rosszban pedig harmadik. Az RTL Klub vetélkedője, A Széf az ötödik helyen posztol, de a jövő héttől már nem kerülhet be a toplistába, hiszen helyette jönnek megint a celebek, most éppen a Kalandra fal! című új RTL klubos produkcióban. Meglátjuk, kell-e ez a népnek.

A köztévé két műsorával szerepel ezen a héten a harminc között: a Kékfényt 899 657-en nézték (az éppen tévézők 20,6 százaléka), a Csináljuk a fesztivált! címűt 809 398-an (17 százalék).

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.