A jövő évre készül a Nincs, de...!

Zajlik a Médiaunió Alapítvány 2009-es kampánya, mely a "Nincs de, Rajtad is múlik!" szlogennel az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A dohányzás és az alkoholfogyasztás csökkentése mellett a mozgást, a helyes táplálkozást propagáló kampány január végén rajtolt, és számos médiafelületen megjelenik.

A Médiaunió Kuratóriuma meghirdette a 2010-es kampányra vonatkozó pályázatát is. 2009. március 13-tól április végéig civil szervezetek és egyének, intézmények és szervezetek jelölhetnek témát 2010-re a Médiaunió Alapítvány megújult honlapján és postai úton (1137 Budapest, Pozsonyi út 43. I. em. 1.).

A szervezethez tavaly 725 témajelölés érkezett civilektől és szervezetektől. A Médiaunió Kuratóriuma tavasszal választja ki a 2010-es év - több mint 200 médium által felajánlott, mintegy 6 milliárd forint értékű felületen futó - társadalmi célú kampányának üzenetét.

A Médiaunió meghatároz és kiválaszt néhány kiemelkedő társadalmi ügyet, és kommunikációs kampányok segítségével aktivizálja az embereket. A kuratórium elnöke Schmidt Mária történész, a Terror Háza Múzeum igazgatója, mellette Hankiss Elemér szociológus, Kepes András tévés műsorszerkesztő, Novák Péter zenész-műsorvezető és Rudolf Péter színész-rendező tevékenykedik a kuratóriumban.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.