Társadalmi reklámkampány
2008 májusában alakult a Médiaunió a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítvány húsz médium (többek között az RTL Klub, a TV 2, az MTV, az MTV Networks, a Sláger Rádió, az Origo, az Index, a Port.hu, az Axel Springer, a Heti Válasz, a Pannon Lapok Társasága és a Népszabadság) összefogásával. Egyetértettek abban, hogy a médiának segítenie kell a társadalmilag fontos üzenetek átadását. Azóta a tagok száma majd kétszázra duzzadt.
A társaság február közepén induló kampánysorozatának szlogenje: "Nincs de, rajtad is múlik!" Ezzel az egyéni felelősségvállalás kérdésére szeretnék ráirányítani a figyelmet.
A Médiaunió-tagok célja, hogy egy év alatt kutatással bizonyított változásokat idézzenek elő a társadalmi hozzáállásban. Ehhez a tagszervezetek hatmilliárd forintnyi klasszikus reklámfelületet ajánlottak föl.