Két díjat is elhozott Cannes-ból a Magyar Állami Operaház

Csütörtök este a vállalati filmek díjazására specializálódott fesztiválon kapta meg az Operaház kisfilmje a legjobb zenéért járó Fekete Delfin-díjat, a legjobb imázsfilm kategóriájában pedig Ezüst Delfin-díjjal jutalmazta a filmes, marketing- és kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri.
A díjakat Ókovács Szilveszer főigazgató, Gulya Róbert zeneszerező, Gács Tamás rendező és Végh Endre kreatív igazgató vette át – írja az Origo.

A megmérettetésre 725 pályázat érkezett a világ különböző pontjairól, a gálaesten Cannes-ban összesen 36 kategóriában díjaztak mintegy 100 munkát.

Az imázsfilm kategóriájában a Magyar Állami Operaház olyan megrendelőkkel versenyzett, mint a Red Bull, az Audi vagy a Hong Kong Shanghai Hotel. A kiemelkedő alkotásokat a zsűri Ezüst Delfin-díjjal, a legjobbakat Arany Delfin-díjjal jutalmazta minden kategóriában. Ezen kívül minden évben kiosztanak egy Grand Prix-, más néven Fehér Delfin-díjat is, amiért az összes Arany Delfin-díjas munka versenyez. Idén ezt a Stories AG ügynökség a svájci Suva biztosítótársaság számára készített kisfilm kapta.

Az Operaház április 9-én bemutatott, a 2014/2015-ös évadot beharangozó első imázsfilmje mozgalmas, szürreális vizuális világgal és fantasyfilmekből ismerős látványelemekkel a lehető legszélesebb közönségréteget szólítja meg, de kiemelt célja, hogy olyan fiatalok számára is vonzóvá tegye az operát, akik még nem voltak operaelőadáson.

A Cannes-ban díjazott imázsfilmet nemcsak a szakma ismerte el: a filmet a YouTube-on közel 81 ezerszer töltötték be, a Facebookon 2500-an osztották meg, ami több mint 600 ezres elérést hozott.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.