Jó bornak is kell óriásplakát
A plakátkampány október végéig, négy szakaszban zajlik, az egyes időszakokban pedig a témaév öt pillére - „Bor és gasztronómia", „Élő hagyományok", „Fesztiválok, kulturális rendezvények", „Friss: a XXI. század kultúrája, kortárs művészet", „Városlátogatás" - közül mindig három kerül a középpontba.
A plakátokon az „Itthon láss csodát!" szlogen és az „Üdüljön kedvezményesen!" üzenet olvasható, amellyel az MT Zrt. egyrészt Magyarország számos - köztük jó néhány felfedezésre váró - „csodájára", másrészt pedig a kampányévben kínált kedvezményekre hívja fel a figyelmet.
A kampányév honlapján, a http://kultura.itthon.hu/ oldalon - amely az MT Zrt. www.itthon.hu weboldalának egy aloldalaként működik - nem csupán a szálláshelyek ajánlatai között böngészhetnek az érdeklődők, hanem információt kaphatnak a kulturális eseményekről, a turisztikai régiók kínálatáról. Februárban a városlátogatást, az élő hagyományokat é a gaszronómiai/borkínálatot népszerűsíti a zrt.