Jó bornak is kell óriásplakát

A Kulturális Turizmus Évének népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású plakátkampányt indított Budapesten. A kampány keretében 100 city light, óriás-, valamint metrókocsikban elhelyezett kisplakátok irányítják az érdeklődők figyelmét a kampányévre. Mint ismeretes, a gazdag kulturális kínálatra és a turisztikai szakma véleményére alapozva a Magyar Turizmus Zrt. 2009-re a Kulturális Turizmus Évét hirdette meg.

A plakátkampány október végéig, négy szakaszban zajlik, az egyes időszakokban pedig a témaév öt pillére - „Bor és gasztronómia", „Élő hagyományok", „Fesztiválok, kulturális rendezvények", „Friss: a XXI. század kultúrája, kortárs művészet", „Városlátogatás" - közül mindig három kerül a középpontba.

A plakátokon az „Itthon láss csodát!" szlogen és az „Üdüljön kedvezményesen!" üzenet olvasható, amellyel az MT Zrt. egyrészt Magyarország számos - köztük jó néhány felfedezésre váró - „csodájára", másrészt pedig a kampányévben kínált kedvezményekre hívja fel a figyelmet.

A kampányév honlapján, a http://kultura.itthon.hu/ oldalon - amely az MT Zrt. www.itthon.hu weboldalának egy aloldalaként működik - nem csupán a szálláshelyek ajánlatai között böngészhetnek az érdeklődők, hanem információt kaphatnak a kulturális eseményekről, a turisztikai régiók kínálatáról. Februárban a városlátogatást, az élő hagyományokat é a gaszronómiai/borkínálatot népszerűsíti a zrt.

 

 

 

 

 

 

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.