Holnap: Elhatározás Napja

Ma ünnepélyesen elégették a „de…” kezdetű kifogásokat. A „Nincs de!”-kampánnyal a nagy médiavállalkozások próbálják bizonyítani társadalmi elkötelezettségüket. A dohányzás, iszákosság, lustaság és elhízás elleni reklámokkal szeretnék jó útra téríteni az embereket. Lehet, hogy csak az Elhatározás Napja kell hozzá, és menni fog?

Fordulópontjához érkezett Magyarország eddigi legnagyobb társadalmi célú kampánya, a „Nincs de!". A kampányt szervező Médiaunió hangsúlyozottan eltérő világnézetet és politikai alapállást képviselő médiacégek közös vállalkozása. Tagjai többek között a Heti Válasz, az Index, a Magyar Televízió, a Népszabadság az RTL Klub és a TV2. A milliárd forintos nagyságrendű reklámfelületekkel gazdálkodó szervezet az egyéni felelősségvállalás és az egészséges életmód fontosságára próbálja irányítani a társadalom figyelmét.

Ezt szolgálta az úgynevezett kifogás-gyűjtés. Szokatlan mennyiségű és kellemes minőségű reklámmegjelenésekkel a dohányosoktól, az iszákosoktól, a lustáktól és a rendszeresen túllakottaktól várták az egészséges életmóddal szembeni „érveket". Több mint hatezer ilyen érkezett be, ezeket ma szimbolikusan megsemmisítettek egy pesti szemétégetőben.

Ez a böngésző nem támogatja a flash videókat

Holnapra pedig kitűzték az Elhatározás Napját: most kezdődik az átfogó kampány aktív szakasza. Nem csak arra buzdítanak mindenkit, hogy maga mögött hagyja valamely káros szenvedélyét vagy többet mozogjon a holnapi naptól, de a változtatni akarókat testközelből, gerillaeszközökkel is támogatni fogja támogatni a Médiaunió. A kampány megjelenései is kikerülnek a nappaliból - a tévék képernyőjéről - a szabadtérre, sportpályákra és egészségügyi rendezvényekre koncentrálva mostantól országszerte. A médiák és reklámcégek társadalmi célú akciója eddig sem volt hatástalan, vagyis lesz kit támogatni a nyáron. A részt vevő egészségügyi és sportszervezetek saját programjaira is többen jelentkeznek a kampánynak köszönhetően, és az ötezer érdeklődő email is érkezett.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.