Hatszáz film a reklámzabálóknak

Hatszáz válogatott reklámfilmet mutatnak be a Reklámzabálók - sorrendben nyolcadik budapesti – Éjszakáján november 29-én a Budapesti Kongresszusi Központban.

Egy francia rajongó, Jean Marie Boursicot ötletéből született évekkel ezelőtt a mára nemzetközi mozgalommá és nagyszabású, pénzt termelő médiaeseménnyé nőtt rendezvény, a Reklámzabálók éjszakája, amely időközben csaknem egésznapos, családi eseménnyé is vált. Célja a szórakoztató reklámfilmek segítségével a reklámkultúra népszerűsítése és a kultúrált reklámfogyasztás elősegítése.

Az idei mustrán, ígérik a szervezők, ismét a nemzetközi és a hazai reklámfilmtermés legjavát tekinthetik meg az érdeklődők. A rendezvény mottója: a nemzetközi reklám üdvözli a magyart. A rendezők szándéka az, hogy bemutassák: fantáziával és nem kevés munkával a magyar szakemberek is világszínvonalon teljesíthetnek.

A nemzetközi reklámipar legfrissebb 600 gyöngyszeme Boursicot „Nights of the Ad Eaters” válogatása révén jut el Budapestre. Bemutatkoznak itthon soha sem vetített  hongkongi,  orosz és mexikói alkotások, lesz ismét retro, s a többi között egyedi összeállítást tekinthetnek meg a nézők Michel Gondrytól, valamint nagy játékfilmrendezők, mint pl. Wim Wenders, Robert Altman, Ang Lee reklámfilmjeit is láthatják.

Lesznek focis és szexis reklámok, és természetesen ezt a rendezvényt sem kerülik el az országszerte világhíres „celebek”, akik kilétét persze egyelőre titok övezi. Tudni lehet viszont, hogy virtuálisan nagy nemzetközi csillaghullás várható: a gázsijukat reklámfilmszerepekért húzott honoráriumokkal is kiegészítő bulvárkirályok és királynők reklámlenyomatait is csokorba gyűjtik. Így aztán láthatók lesznek a Spice Girls, Ronaldo, Zidane, Carla Bruni, Georges Clooney, David Beckham, Sophie Marceau, Jean Reno, Clive Owen és Mihail Gorbacsov modern szendvicsember-szerepben.

A Reklámzabálók éjszakájának egyik központi szereplője lesz Emese, illetve hasonmásai. Emese az egyik bank reklámjai révén vált ismertté, s figurája, mondják, iskolát teremtett a hazai reklámkommunikációban, ráadásul üzleti sikert is hozott a megrendelő pénzintézet számára. Emese megálmodóit az utóbbi évben több díjjal, így az Arany Effie-vel tüntették ki. A szervezők keresik a legjobb Emese hasonmásokat, amihez külön oldalt hoztak létre a MyVIP közösségi site-on.

További részletek a Reklámzabálók honlapján.

Ez a böngésző nem támogatja a flash videókat
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.