Egy rész konferencia, egy rész beszélgetés, egy rész találkozás. Ezt ígérik a szervezők a május 28-án szombaton 10 órakor a budapesti Design Terminálban kezdődő MOM 20/20 nevű, egész napos rendezvényre, melyen a magyar online média első két évtizedének története és a következő 20 év lehetőségei állnak a középpontban.
Ez volt a magyar online média elmúlt két évtizede
A közös visszaemlékezésre és jövőtervezésre nem csak a médiaszakma volt, jelenlegi és jövőbeli szereplőit várják, hanem azokat is, akiket érdekel, kik vannak, voltak és lesznek a mindennap látott médiafelületek mögött.
Az egynapos bemutató rendezvényen a magyar digitális és online média történetének legfontosabb szereplői közül sokan lesznek ott, hogy elmondják, hogyan élték meg a magyar digitális médiavilág első pillanatait, megszületését, trendjeit, válságait, kudarcait és sikereit – és hogyan látják a jövő lehetőségeit. Szó lesz emlékekről és víziókról, trendekről és fordulópontokról, üzletről és technológiáról, újságírásról és médiáról, közönségekről és szakmáról.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A részletekről a mediatortenet.hu-n lehet tájékozódni.