Dörner György győri hátországa
A győri Nemzeti Színházban is játszott. Nagy Viktor igazgatósága idején főszerepet kapott Egressy Zoltán Kék, kék, kék című darabjában, amit az a Forgács Péter rendezett, aki az önkormányzat karakán döntése alapján a politikai nyomásra odahelyezett Nagy Viktort váltotta a direktori székben.
A Forrás színház 1995-ben jött létre, alapítója a Dörner színházi felfogásához közel álló Pataki András. Küldetéseként a társulat a „Kárpát-medence regionális igényeihez” való illeszkedést határozta meg magának. Előadásaik között szerepel egyebek mellett a Csiksomlyói magyar passió, Az őrült naplója, a Szamártestamentum, a Lúdas Matyi, Dörner György pedig legutóbb a Karnyónét rendezte. Nyilván nem véletlen, hogy az Új Színházba tervezett darabok közül pályázatában a Karnyónét is megjelölte.
A Forrás - több játszóhelye mellett - a győri börtönben is rendszeresen föllép.
A Győrhöz valamiképpen kapcsolódó művészek közül Dörner Nagy Viktort és a Forrás színház alapító vezetőjét, Pataki Andrást is rendezőként foglalkoztatná. Nagy Viktor korábban a Fidesz országos vezetőinek a nyomására került a győri Nemzeti Színház élére, ám működése idején a kisalföldi teátrum közönsége erősen megfogyatkozott, s az ökormányzat közös megegyezéssel szerződést bontott vele. Az igazgatói posztot Eperjes Károly is megpályázta, ám a közgyűlés nem őt választotta meg.
Érdekesség, hogy az Új Színház színésze, Eperjes annak a veszprémi Petőfi Színháznak a művészeti tanácsadója, ahol Pataki András – a Forrás honlapja szerint – stratégiai főtanácsadó. A veszprémi társulat a Forrással közös produkciókat is készít.