Design Oscar a Zeneakadémiának
A Szabó Stein Imre kommunikációs igazgató vezetésével és az Allison Group közreműködésével megalkotott új - többek között a programmagazint, az egyestés műsorfüzeteket, a névjegyeket, valamint a logócsaládot is tartalmazó - intézményi imázs több mint hétezer pályázat közül nyerte el a 24 tagú nemzetközi zsűri tetszését.
A kommunikációs design verseny corporate identity elnevezésű királykategóriájában a világ zenei intézményei közül egyedül a Zeneakadémia érdemelte ki a nemzetközi design-elit piros pontját. Az elmúlt években a nemzetközi Rotary Club, a Levi Strauss & Co., a Süddeutsche Zeitung, az AP hírügynökség, a BMW csoport, a Porsche csoport, a Lamborghini, a London Education Centre, a Leica Camera, az amszterdami Van Gogh Museum, az Ernst & Young vagy a világhírű "ceruzagyár" a Faber-Castell részesült ilyen elismerésben.
A Red Dot Design Award-ot 1954-ben adták át először ipari formatervezők részére - a kommunikációs design 1993 óta létezik. Idén a több mint hatvan országból - Algériától az Amerikai Egyesült Államokon át Nepálig és Belaruszig - érkezett 7096 projektből 569 kapott valamilyen elismerést. A corporate identity főkategóriában pedig 63 találtatott érdemesnek piros pontra. A díjnyertes munkák a legnagyobb kortárs dizájn gyűjteményekbe, az esseni és a szingapúri Red Dot múzeumokba is bekerülnek.
A Zeneakadémia - szintén környezetbarát papírra nyomtatott - egyestés koncertismertetői teljességgel egyedinek számítanak a nemzetközi koncertéletben. A zsebkönyvszerű, bensőséges formátum, a kortárs könyvgrafika világelitjéhez sorolandó rajzos illusztrációk, a műsorra reflektáló, vállaltan vélemény műfajú esszék mintegy beavatják a közönséget az élőzene misztériumába.