Class, Kossuth, Petőfi

A Class FM volt a leghallgatottabb magyarországi rádiócsatorna a 15 évesnél idősebb korosztályban a második negyedévben, a kereskedelmi rádiót két közszolgálati, a Kossuth és a Petőfi Rádió követi a TNS-Hoffmann és a Mediameter adatai szerint.

A teljes hazai rádiós piacot felölelő közönségmérés szerint a Class FM országos kereskedelmi csatornát a megkérdezett 15 évesnél idősebbek 26,1 százaléka hallgatta naponta április és június között, míg a közszolgálati rádióadók hallgatottsága 18, valamint 11,8 százalékos volt a közönségmérés eredménye szerint.   

Országosan a negyedik leghallgatottabb rádió a budapesti regionális Music FM, a kereskedelmi csatornát a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 3,9 százaléka követte naponta. Az ötödik leghallgatottabb rádiócsatorna napi átlagban a Juventus Rádió volt (3,4 százalék).   

A közönségmérés szerint a déli órákban, 12 és 13 óra között a Kossuth Rádió volt a legkedveltebb, kissé lemaradva követte a Class FM rádiócsatorna, majd a Petőfi Rádió, a negyedik helyre a Music FM került, míg ötödikként a Dankó Rádió szerepel. 

A felmérést telefonos adatgyűjtéssel végezték, az előző napi rádióhallgatás megkérdezésével. A vizsgálat készítői összesen 5540 interjú alapján állították össze jelentésüket a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesületének felkérésére.

A  TNS-Hoffmann és a Mediameter új rádiós közönségmérése szerint a Petőfi Rádió tovább növelte hallgatótáborát, s a Kossuth Rádió sem veszített közönségéből, és évek óta stabil hallgatótáborral bír. A Kossuth napi hallgatói köre meghaladja a másfélmilliót.

Decemberi indulása óta először érkeztek hivatalos mérési adatok a Dankó Rádióról. A mérésből kiderül, hogy a "magyar nóta rádióját" naponta 174 ezren hallgatják, még a közmédia másik tematikus zenei rádióját, a Bartók Rádiót 170 ezren.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.