Az új média a Gödör Klubban
A budapesti Gödör Klubban rendezik a digitális és közösségi marketinggel, internetezéssel és tartalomszolgáltatással foglalkozó Digital Festivalt április 29-én. Az egész napos rendezvény előadásai öt tematikus blokkba rendeződnek: Performance marketing (mérhetőség), Befektetés a jövőbe (jövőkutatás, innováció), Social merketing (közösségi marketing), 360 Degree Digital (megújuló hirdetési formák), Figyeljünk a nettitüdökre! (netezési szokások, attitüdök).
Előadást tart többek között: a Myspace.com közösségi portál internetes reklámjaiért felelős Stefan Zilch, a UPC Broadband televízió produkciós alelnöke, Andrew Kearney és a Google utazással kapcsolatos hirdetések szakértője, Andrew Pozniak.
Három workshopban tárgyalják meg a digitális kreativitás, az online zenemarketing és az internet hatékonyságának kérdéseit.