A legdrágább magyar festőnő kiállítása
Az 1950 óta Franciaországban élő, nemzetközi szinten a legnagyobb elismertségnek örvendő kortárs magyar származású festő tárlatát hosszas előkészítő munka előzte meg.
Reigl elismertségét mi sem tükrözi jobban, minthogy ő az egyetlen magyar identitású kortárs művész, akinek munkái a világ legnagyobb és legfontosabb kortárs közgyűjteményeinek szinte mindegyikében helyet kaptak: így például a New York-i Museum of Modern Artban (MoMA), a londoni Tate Modern-ben, a párizsi Pompidou központban vagy a New York-i Metropolitan Múzeumban. Nemzetközi megbecsülését az is jelzi, hogy a felsorolt gyűjtemények közül háromban az állandó kiállításokon láthatóak a munkái. A Metropolitan például a Robbanás című festményét egy teremben szerepelteti Jackson Pollock alkotásával, a párizsi Pompidou központban pedig többek között a szürrealistákat bemutató termekben is láthatóak munkái.
Reigl alkotásaiból eddig már számos kiállítást rendeztek az USA-ban és Európa-szerte, 2005-ben pedig itthon, a Műcsarnokban. Mindezek mellett ez az első alkalom, hogy több mint 1300 négyzetméteres kiállítótérben láthatóak együtt munkái, ami lehetőséget teremt arra, hogy az általában nagyméretű (több méter szélességű és magasságú) festményeket készítő Reigl minden alkotói szakaszából több is látható legyen egyszerre. A tárlatot - emiatt is - nemzetközi kiállításként definiálják, s számos országból várják majd a látogatókat a legnevesebb magyar kortárs festőművész összegző bemutatkozására. A kiállítás mintegy három hónapig lesz látható a cívisvárosban, a szeptember 19-i zárást követően pedig azonnal csomagolni kezdenek majd a MODEM munkatársai, hiszen októberben már a Nantes-i Musée des Beaux-Arts-ban nyílik Reiglnek nagy volumenű tárlata, amelyre a debreceni kiállítótérből is számos alkotás érkezik.