Szigetszámtan

Három piros hasú százast kellett összekuporgatni egy napijegyre az első két Szigeten. A belépő ára 1998-ban lépte át a bűvös ezerforintos határt ugrásszerűen: nyolcszázról ezerötre. 2002-ben újra rádupláztak: a háromezer forintos napijegy áráért hét évvel korábban egy egész hetet lehetett a Szigeten pocolni.

A drágulás részben az új piacgazdasági mechanizmusban nyargaló inflációnak a számlájára írható, másrészt viszont lényegesen emelkedett a szolgáltatások színvonala, szaporodott a színpadok, a helyszínek száma, és egyre nagyobb sztárokat sikerült megnyerni a rendezvény számára – vaskos sztárgázsival.

Az egyhetes Diákszigeten összesen kétszáz koncerten csápoltak a fiatalok koszos farmerben.

Ehhez képest az utóbbi négy évben naponta 200-250 program közül lehet választani ötven helyszínen, összességében ötször-hatszor annyi koncert zajlik, és nem ciki szülővel vagy gyerekkel kimenni a Szigetre. 43 ezren mondhatják el magukról, hogy kint voltak, ott aludtak, nagyon kivoltak és eszméletlenül csápoltak a Diákszigeten. Azóta több mint hatmillió ember rúgta már a port a rendezvényen, a legtöbben – körülbelül 390 ezren – 2009-ben váltottak jegyet a fesztiválra.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.