A HÉT KÉPE

„Egyetlen fotóján sincs ember, s a legtöbb felvétel éjszaka készült, így az épületek és a tárgyak inkább elhagyatottságukban, múlékonyságukban, funkciótlanságukban mutatkoznak meg, s olykor makettszerűek, egyáltalán nem e világinak tűnnek. (…)

Legtöbb fotóján valamilyen formában jelen van a természet, és általában eldönthetetlen, hogy a kép által ábrázolt pillanatban a természet hódítja-e vissza korábbi területét, avagy éppen megadja magát a civilizációnak. Egy biztos: a fotók – különös kompozíciójuk, színeik vagy akár az ábrázolás ténye által – helyreállítják a tájon mart sebeket.” (Rádai Andrea írásából, Revizor kritikai portál, www.revizoronline.com)

KUDÁSZ GÁBOR ARION

Budapesten született 1978-ban, a magyar fővárosban él és dolgozik. Munkái dokumentarista és megrendezett elemekből építkező, a városi fejlődést, környezeti problémákat és az indusztriális tájképet kutató hosszú távú projektek. Háromszor volt Pécsi József-ösztöndíjas, 2004-ben, 2007-ben és 2011-ben. 2007 óta DLA-ösztöndíjjal folytatja tanulmányait a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, ahol tanársegédként is dolgozik. 2010-ben felkérték a European Eyes on Japan / Japan Today című projektben való részvételre. Megkapta a Magyar Köztársaság Márciusi Ifjak Díját. Művei számos kiállításon szerepeltek, többek között a lausanne-i Musée de L’Elysée-ben, a Neuer Berliner Kunstvereinben és a New York-i Aperture Galleryben. Részt vett fesztiválokon Lództól Pingyaóig. A Fiatal Fotóművészek Stúdiójának tagja.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.