ME2
Nem tudtuk, hogy az adott tekercsre mit fotózott a másik, ilyenformán a véletlen szerkesztette egymásra a képrétegeket. A véletlen szerepét tovább erősítette a használt technika: a szabályozatlan szín- és kontrasztviszonyokat eredményező kereszthívott dia lm, valamint a képalkotás lehetőségeit minimálisra redukáló műanyag fényképezőgép. A szelektálás és a képek sorrendjének meghatározása, mint végső, tudatos gesztus zárta az alkotófolyamatot.
MIROSLAV ZSELINSKY
A szlovákiai Sturovóban született, és járt gimnáziumba, majd a Budapesti Corvinus Egyetemen végzett. 2008-ban részt vett az Utca 2008 projektben a Gödör Klubban, egy évvel később nyílt meg első önálló kiállítása Révkomáromban. Magyarország és Szlovákia mellett kiállított a brüsszeli Európa Parlamentben és Genovában is. Tagja a Fiatal Magyar Fotóművészekért Alapítványnak.
SPRENC BALÁZS
2001-ben végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán, majd 2006-ban a Budapesti Corvinus Egyetemen. 2009-ben részt vett Vékás Magdolna Archaikus eljárások workshopján. 2006-ban vett részt először Budapest Photobloggers-kiállításon, 2010-ben Révkomáromban nyílt Miroslav Zselinskyvel közös tárlata. Magyarország és Szlovákia mellett láthatóak voltak képei Angliában, Prágában és Genovában. 2010 óta tagja a Fiatalok Fotóművészeti Stúdiójának.
I!
WEB: www.sprenc.com www.zselinsky.com