Tudásfejlesztés digitális alapokon

A társadalmi felelősségvállalás eszköztárából – legalábbis ott, ahol a marketing diktálja az elkötelezettséget – kiszorultak a gyerekek.

A ritka kivételek közé tartozik a Samsung, ahol mind a globális, mind a lokális CSR-stratégiában középpontba maradtak a legfiatalabbak. – Magyarországon, ahol a társadalom még mindig messze van a „digitális” víziótól, különösen fontos, hogy a fiatalokra koncentráljunk – mondja Szabó Pál, az IT/számítástechnikai üzletág vezetője. – Társaságunk kiemelt támogatója az SOS Gyermekfalunak, amely a financiális segítségen túl mind munkatársainknak, mind pedig a gyerekeknek folyamatos élményt jelent. A közös sportolások, játékok, az együttes munka közelebb hozza az itt élők hétköznapjainak megismerését. A szegény sorsú, rendkívül tehetséges gyerekek képességeinek kibontakoztatásához járultunk hozzá aMesszehangzó Alapítványnak nyújtott segítséggel.

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnál évekkel ezelőtt végeztek felmérést, s megállapították, hogy a gyermekegészségügy informatikai infrastruktúrája nemcsak elavult, hanem rendkívül hiányos is. Azóta folyamatosan gondoskodnak a felújításról, fejlesztésről, új eszközök felszereléséről.

Áttételesen a fiatalokat szolgálják azok az akciók is, amelyekkel a NemzetiMúzeum kiállításainak látványtervezéséhez járulnak hozzá: az attraktív tárlatok fogékonyabbá teszik a gyerekeket a téma iránt. A múzeum eszköztárát nagyméretű kijelzőkkel, mátrixfallal bővítették, amelyek nagymértékben hozzájárultak a vizuális élmény befogadásához. Évente támogatják, értékes ajándékokkal díjazzák a múzeum fotópályázatának fiatal résztvevőit.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.