Bábszínházból rockbandába

Mit tesz az, aki ma bábszínházat vezet, jó ideje verseket zenésít meg, egyébként meg 12 éves kora óta rockzenész szeretne lenni? Ha az illetőt Felszeghy Tibornak hívják, akkor összeáll a Honfoglalás hangmérnökével, Rózsa Lászlóval, aki amúgy basszusgitáros, Pleskó Bélával, aki több zenekar dobosaként bejárta már a világot, meg Herbály Péterrel, aki szintén több formációban nyűtte már a gitárokat. S mivel már egyikük sem tizenéves, úgy döntenek, utolsó nagy lehetőségüknek tekintett zenekarukat Wégső Csapásnak nevezik el - hátha ezzel a névvel sikerül betörniük a zeneiparba.

Wégső Csapás: Tánc a lét szélén (Magneoton)

Úgy tűnik, az ötlet bevált, az alig két éve alakult zenekar nemrég rukkolt elő első saját lemezével, amely a Tánc a lét szélén címet kapta. Voltak művek a tarsolyukban, így rögtön 17 dalt préseltek rá a korongra, amely egységes, kerek, olyan, mintha a tagok már hosszú évek óta együtt dolgoznának. A dallamos, gyakran pogózásra csábító dalok jó értelemben véve egyszerű punkrock nóták, néhol kicsit beatricés, tankcsapdás ízzel. A dalszövegek viszont teljes egészében Wégső Csapás-stílusúak, a mindennapokat egyszerűen, szókimondóan megfogalmazó soroktól a különleges képekben gazdag verssorokig terjednek. A hanyatló cd-eladásokat ismerve nem biztos, hogy lesz újabb cd, de ha koncertjeiken csak a felét hozzák a lemez hangulatának, akkor fogadni mernénk, hogy a Wégső Csapás ezúttal célba ér.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.