A gyalogosok GPS-e lehet az idei sláger

A hazai médiapiaci szerkezetváltás az idén és jövőre leginkább a televíziózásban várható az év vége felé esedékes digitális átállás miatt - derül ki a Deloitte technológia-, média- és telekommunikációs szektorra vonatkozó előrejelzéséből. A földfelszíni digitális tévézés csatornák átrendeződését, új tematikus csatornák megjelenését eredményezheti.

A Deloitte az internetes reklámok piacán globális szinten megtorpanást vár, ami Magyarországon valószínűleg nem érezteti hatását. Az idén a Deloitte a GPS-mobilok térnyerésére számít. A GPS-csipkészletek ára alig néhány dollárra esik, miközben a műholdas helymeghatározási technológiát használó készülékek száma gyorsan nő. Mégis elképzelhető, hogy a mobilipar 2008-ban nem vesz figyelembe néhány fontos eltérést a műholdas navigáció járműves és gyalogos használata között, a technológia alkalmazása ugyanis a gyalogosoknak nem egyszerű. Így a GPS-es mobilok eladása nő ugyan, az újdonság varázsán túllépve azonban már nem lesz túl elterjedt a használatuk, mert a többletköltségekhez képest csak kis pluszt adnak a használóiknak - jósolja a Deloitte.

Olli-Pekka Kallasvuo Nokia-vezér is a GPS-es mobilokra tette le a voksát
Olli-Pekka Kallasvuo Nokia-vezér is a GPS-es mobilokra tette le a voksát
Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.