A tehetségesekre hajtanak
– Állásbörze-szervezőként sokszor tapasztaljuk, hogy szemmel látható a különbség azon vállalatok megjelenésében, amelyek tudatosan készültek az eseményre. A látványos stand sok érdeklődőt vonz, a fiatalokra szabott kommunikációval és aktivitásokkal hatékonyabb a megjelenés – állítja Toldi Gábor, a HVG Állásbörzét szervező HVG HR Center igazgatója. Hozzátette, az idei börzén (március 24–25. között) arra is figyelmet fordítanak, hogy a rendezvény honlapján megjelenő cégek is egyedi, arculathoz igazított online standdal érhessék el a fiatal tehetségeket. Az online standok célja, hogy lehetőséget biztosítsanak a megjelenésre azok számára is, akik nem tudnak vagy nem akarnak személyesen kimenni az állásbörzére, illetve hogy könnyen és gyorsan kapcsolatot teremthessenek egymással a vidéki vagy külföldi álláskeresők és az irántuk érdeklődő kiállítók.
A PR-képzés gyakorlati oldalának erősítése érdekében ügynökségek, szakmai érdekképviseletek és nagyvállalatok képviselőinek részvételével a Budapesti Gazdasági Főiskola Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszéke kezdeményezte a PR Mentor Klub létrehozását. Az együttműködés keretében a kommunikációs szakemberek tapasztalataikkal, az oktatásban részvételükkel, szakmai konzultációkkal segítik a képzés hatékonyabb illeszkedését a munkaerő-piaci igényekhez.