A választás igazi nyertese: a Twitter

Az oldalak összeomlottak a túlterheltségtől, több kisebb portál a tumblrre költözött, a tudósítók és a civilek egyaránt a csiripeket figyelték, persze nagy szerepet játszottak a nagyobb híroldalak is abban, hogy népszerűsítették a közösségi médiát.

A közösségi médiától tartanak a legjobban a cégek

A kisebb cégek tulajdonosainak mintegy háromnegyede fél attól, hogy a Facebook és a Twitter használata veszélybe sodorhatja őket.

Fokozódó vita Indonéziában az internet határairól

Azok az indonézek, akiket bosszant, hogy a tízéves Barack Obama szobrát egy helybeli parkban állították fel, nem a főváros legnevezetesebb körforgalmánál tiltakoztak, hanem a Facebookon. Miután több mint 56 000-re nőtt az interneten tiltakozók száma, a város hivatalnokai engedtek annak az érvelésnek, miszerint a parkot meg kellene hagyni inkább egy indonéz személyiség megörökítésére. A high-techen alapuló, alulról jövő szerveződések példája közvetlen következménye a közösségi hálózatok robbanásszerű növekedésének Indonéziában.

Tinik titkos élete az interneten

Az egész világon egyre több szülő aggódik amiatt, hogy gyermekeik mivel töltik az idejüket az interneten.

Bepötyögték a 20-milliárdodik Twitter-bejegyzést

Elküldték a húszmilliárdodik Twitter-üzenetet vasárnap Japánban; a jelentős mérföldkőnek számító bejegyzést egy GGGGGGo_Lets_Go nevű, baseballrajongó felhasználó tette vasárnap hajnali 00:44-kor, amikor Közép-Európában még szombat kora este (17:44) volt.

 

Még vonzóbb a Twitter

Megújult a Twitter közösségi portál, amely ezentúl könnyebbé teszi fényképek és videofelvételek feltöltését és kezelését a 160 millió tagot számláló felhasználói közösségnek.

Az újratervezett oldalt kedden mutatták be, a fejlesztésekkel a portál gazdái azt akarták elérni, hogy a tagok hosszabb időt töltsenek az oldalon, és gyakrabban térjenek vissza, a hirdetők szemében is vonzóbbá téve ezzel a Twittert.

Twitter-felhasználó Los Angelesben
A Twitter page is displayed on a laptop computer in Los Angeles October 13, 2009. Hollywood is increasingly relying on Twitter and Facebook to gauge popular buzz on movies even before they come out, in a move reflecting the power of average filmgoers over once-mighty film critics and detailed surveys. Picture taken October 13. REUTERS/Mario Anzuoni (UNITED STATES ENTERTAINMENT)

A "ráncfelvarrás" a tervek szerint világszerte napokon belül átfut az oldalon. A felületet két részre osztották, az egyiken kap helyet a naponta érkező mintegy 90 millió rövid szöveges üzenet, míg a másik rész a fényképekkel és videofelvételekkel bővített bejegyzéseket tartalmazza. Mindeddig a felvételekre mutató linkek egy másik ablakban vagy oldalon jelentek meg.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.