A közösségi médiától tartanak a legjobban a cégek

A kisebb cégek tulajdonosainak mintegy háromnegyede fél attól, hogy a Facebook és a Twitter használata veszélybe sodorhatja őket.

Fokozódó vita Indonéziában az internet határairól

Azok az indonézek, akiket bosszant, hogy a tízéves Barack Obama szobrát egy helybeli parkban állították fel, nem a főváros legnevezetesebb körforgalmánál tiltakoztak, hanem a Facebookon. Miután több mint 56 000-re nőtt az interneten tiltakozók száma, a város hivatalnokai engedtek annak az érvelésnek, miszerint a parkot meg kellene hagyni inkább egy indonéz személyiség megörökítésére. A high-techen alapuló, alulról jövő szerveződések példája közvetlen következménye a közösségi hálózatok robbanásszerű növekedésének Indonéziában.

NOL a Facebookon: lájkolni való

A Facebook mára Magyarországon is az egyik legnagyobb közösségi hálózattá nőtte ki magát.

Mobilizáltunk a NOL-t

Folyamatosan frissülő hírfolyam, testre szabható és megosztható tartalom, képgalériák és vizualizált hírfolyam: menet közben is naprakész lehet, ha letölti a Nol.

Tinik titkos élete az interneten

Az egész világon egyre több szülő aggódik amiatt, hogy gyermekeik mivel töltik az idejüket az interneten.

 

Lehetne nagyobb a politikusok közösségi aktivitása

Az amerikai törvényhozás tagjainak már jelentős része használja a közösségi média nyújtotta eszközöket, de a szakértők szerint még mindig nem elegen, és nem elég aktívan ahhoz, hogy potenciális választóikat valóban megszólítsák.

A CBS News beszámolója szerint tízből nyolc amerikai kongresszusi képviselő rendelkezik Facebook vagy Twitter fiókkal. Összesen 433 képviselő, azaz a kongresszus tagjainak 81 százaléka használja a rövid szöveges üzenetek kiküldésére alkalmas Twittert, míg 441 képviselő (83 százalék) rendelkezik Facebook profillal.

Érdekesség, hogy míg Barack Obama elnök aktívan használta választási kampányában a közösségi médiát, a demokrata politikusok mégis mintha le lennének maradva a republikánusok mögött. A képviselőházban a republikánus tagok 86 százaléka, a demokratáknak csak 75 százaléka "csiripel", míg a szenátusban ülő 47 republikánus közül 41, az 51 demokrata közül 41 használja a Twitter felületét.

A legfiatalabb választói réteg, azaz 18-29 éves korcsoport tagjai - némi túlzással – gyakorlatilag online élnek. A korosztály megszólítása érdekében ezért a szakértők szerint különösen fontos lenne, hogy a politikusok éljenek az online közösség adta lehetőségekkel, és ne pusztán passzív közléseket tegyenek ezeken, de folytassanak párbeszédet elkötelezett és potenciális választóikkal - írja az ELTE TÁTK hírlevele.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.