Szerepjátékban vihetik sikerre virtuális vállalatukat a diákok
A szervezők november 25-ig várják azoknak a középiskolásoknak a jelentkezését, akik játék közben szeretnék kipróbálni egy vállalat irányítását.
A kétfordulós szerepjáték célja, hogy a versenyzők a megadott információk alapján életszerű döntéseket hozzanak, és minél nagyobb pro-fitot szerezzenek. A frissen kinevezett vezérigazgatók feladata lesz, hogy a szükséges eszközök beszerzése után termékeket állítsanak elő, és azokat eladják a fantáziakontinensen található két ország, Moan és Ursia piacán. A játék során az életben megszokott problémák nehezítik az előrejutást, amelyek megoldása nagyfokú kreativitást és stratégiai gondolkodást igényel.
A legjobban teljesítő 28 "vállalatvezető" a Gazdaságtudományi Kar nyílt napján, december 15-én mérkőzhet meg a fődíjért: egy értékes laptopért. A nyílt napon - a szokásos kari bemutatkozáson túl - szeretnék minél színesebben megismertetni az egyetem életét, érzékeltetni a légkört a résztvevőkkel, akiknek lehetőségük lesz a hallgatókat és a HÖK tagjait is megkérdezni tanulmányi és egyéb tapasztalataikról. Rövid regisztrációt követően bárki kipróbálhatja az elektronikus oktatási rendszer, a CooSpace működését, amit minden GTK-s hallgató használ.
- Az idei nyílt napon, szakítva a hagyományokkal, teljesen megnyitjuk új épületünk kapuit, hogy a diákok minél színesebb ízelítőt kaphassanak az egyetemista életből és életérzésből. Lesznek szakspecifikus előadások, be lehet menni a tanulmányi osztályra felvételi ügyekben, lehet kérdezgetni felsőbb évfolyamosokat, és bemutatkoznak a hallgatói szervezetek is - közölte Szakál Péter, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hivatalvezetője.
Bővebb információ az egyetem honlapján található: http://www.eco.u-szeged.hu/felvetelizoknek