Klikkelj az egészségedért!
A sorozat második programjában, a Klikk 2.0-ban a látogatók a weblap-, kép-, hang- és videószerkesztés, valamint az animációkészítés alapjait ismerhették meg, a Klikk 3.0 pedig a magyar innováció történetét és napjaink intézmény- és eszközrendszerét mutatta be.
A digitális játszótér mostani kiállítása, a Klikk 4.0 a korábbi felépítést követi: a látogatók most is játékos feladatmegoldásokkal szerezhetnek új ismereteket. A rendezők tizennégy egység bejárására ösztönözve a látogatót a test és különböző életmódok megismerésével az egészségtudatos életre, az egészségmegőrzésre és az életminőség kultúrájára kívánják felhívni a figyelmet.
Az egészségügyi szűrésekkel, fitneszgépekkel és játékokkal kibővített kiállítás egy-egy tudományterületet körbejárva az alapismeretektől az összetettebb problémákig kínál megismerési utakat a kisgyerekektől kezdve a fiatalokon keresztül a felnőtt korosztályig. Időszaki programok, versenyek, interaktív feladatok, valamint változatos tanulmányi és szabadidős elfoglaltságok mélyítik el a megszerezhető ismereteket még két hónapon át, március 22-ig.