Próbareggeli
"Emberek! Magyarok százezrei, milliói élnek napról napra, halnak éhen-szomjan és szegénységben hazánkban! Miközben jó néhány felső parlamenti gazember milliós vagyonokra tesz szert, mit sem törődve velünk. Látszatemberek irányítanak, kik emelik fizetésünk és kétszer annyi adót vonnak le, kik igazságszolgáltatásról regélnek, mikor a bűnözőket és a növekvő agressziót védik törvényeikkel, kik inkább Forma-1-re pocsékolják a pénzt, mialatt hajléktalanok halnak meg naponta utcáinkon, s kórházi betegek szenvednek szükséges műszerek nélkül. Hogyhogy nem látja ezt senki???? Miért nincs egy igaz magyar, ki végre már nem saját érdekeit, hanem az ország súlyos problémáit helyezné előtérbe!!! Nem elég akarni s beszélni meg szónoklatni a szépet s jót, tenni-tenni-tenni kell, egyaránt mindekinek - mindenkiért!"
A "képeslapos" Kapes (Zafi.A)
vírusba rejtett szöveges üzenet
"A kérdés mindenképpen felvetődik, mert ilyen mértékű károkozás másként nem volna elképzelhető."
Kövér László
Divatos, szexi és kúl ermékeket nézegetek a hanyatló Nyugat egy dekadens magazinjában, nézegetős magazin, szép és drága, a betűk is csak díszek benne a képek körül, különben is külföldiül van, a betűkkel keretezett képeken pedig rengeteg gyönyörű termék, remek termékek egytől egyig, temérdek termék, lélegzetelállítóan szép valamennyi, kívánatos, kúl és trendi, ezekből a termékekből áll az újság, a metatermék, amely aztán a legkúlabb, legszexibb az egész tetején, mint a növényizsiradék-alapú, szuperkalóriaszegény, eperízesített cukormentes topping a tortán, ez itt a reklámon túli reklám, a reklám reklámja, a fogyasztás parnasszista mozgalma, minden kép, minden termék katarzis; sehol az a nyomorult, nevetséges píárkodás, mint a mi kis korrupt magazinjainkban, itt már nincsen korrupció, hanem csak a minden rárakódástól megtisztított fogyasztóstimulálás, hard core, keménypornó, nincs a buta, primitív, még racionalitásra és gazdaságossági szempontokra sandító kelet-európaira szabott bifiduszeszenzisszel hülyített aktív formula, hanem csak a kifinomult, tudatos, felsőbbrendű konzumlényt célzó költészet: a termék az események feletti esemény, a hírek fölötti hír, az igazán szexi, kúl és divatos termék, a szakrális termék, amelynek fizikai jellemzői, megtestesülése lényegtelen, úgy egy kis haszontalan, színes műanyag basz volna, nem a lét túlvilági fényben megcsillanó isteni lényege: teleszkópos, apró digitális kamerával szerelt vibrátor, vagy Hello Kitty bugyi, vagy fölfújható férfi szexbábu dzsúdóruhában, pláne Godzilla-húskonzerv.
(Tudta-e ön, hogy a japán szexipar a nemzeti jövedelem körülbelül egy százalékát állítja elő, pont ugyanannyit, mint a hadiipar? Tudta-e ön, hogy Japánban a használt bakfisbugyik kereskedelmének dollárban kifejezett összvolumene megközelíti a magyar konzerviparét? Tudta-e ön, hogy a párizsi nem az, aminek látszik?)
Nedzseftől Madridig, Dzsalálábádtól a Bartók Béla útig egyre dühödtebbek a turbános, szakállas emberek. Mi lesz, ha megtudják, hogy Kovács László is Bekem szeretője volt? Vagy mit szólnak majd a jelentős, egymillió dolláros sporteseményhez, amelyen Komlósi kivételesen nem Bajzátba, hanem akár Ronaldinhóba is beleszállhat hátulról, sőt Lipcsei Peti arcon köpheti Roberto Carlost?
(A CIA és az FBI vállvetve kiderítette, hogy az Alkaloida központja Tiszavasvári.)
Kapcsoljuk Dobó Istvánt, egri tudósítónkat, aki Allah akbár kiáltásokat hallott a Kálvária utca felől.
Uj Péter