Hogyan öltözzünk át a leggyorsabban? – Róisín Murphy a Szigeten
Korán, hat órakor kezdtek a nagyszínpad extrém-szeles emelvényén, ami nem igazán kedvezett Róisín bónusz divatbemutatójának, amit a koncert alatt egyre nagyobb lelkesedéssel igyekezett kivitelezni. Viszont ő érkezett a legkésőbb, mert először a szintetikus hangszerek és sampler-ek indultak el, utána vonult be a két, szaggatott mozgású vokalista lány, de a teljes zenekar csak dalokkal később állt össze, amellyel párhuzamosan a minimalista laptop-elektronika is egyre gazdagabbá vált a gitárok és szintetizátorok egyre intenzívebb használatával.
Másik meghatározó elem a tánc volt, amely mindenféle koreográfia nélkül, szexuálisan túlfűtött energiával jelent meg a színpadon. Volt szaggatott robottánc, flört a zenész fiúkkal, kéjes vonaglás a földön és rögtönzött bokszmeccs táncos imitálása a többi lánnyal, szóval minden, amit egy popdívának tudnia kell megtenni éneklés közben, hogy igazi színpadi show táruljon a közönség elé.
Zeneileg hozta az elvárt minőséget, energikusan énekelt, organikusan összefonódva a zenekarral, akik nem csak támogatták őt, hanem szerves része és egyenrangú partnerei voltak a daloknak. Röpködtek a slágerek, finoman utalva a Moloko-s időkre, de igazából nem volt szükség segítségül hívni a régi nagy sikereket, mert a szóló szerzemények is találkoztak a jelenlévők ízlésével, ezért nagyon vidám, táncos buli alakult ki. Emiatt semmiképp sem volt csalódás, sőt, ő volt a Sziget negyedik napjának egyik legkiemelkedőbb megmozdulása.