Droglátó mint gerillamarketing

Végre kiszűrhetjük a drogosokat a munkahelyekről, az iskolákból, a közterületekről, nem kell többet rettegnünk attól, hogy gyermekünk drogosok közelébe kerül - ezen felbuzdulva rengetegen kezdtek el érdeklődni Holló János amerikai-magyar feltaláló találmánya, a droglátó iránt. Önkormányzati képviselők, aggódó szülők, tanárok, kollégiumigazgatók, még nyári gyermektáborok nevelői is jelentkeztek. Akadtak olyanok is, akik egész városok drogfogyasztási helyzetét kívánták volna felmérni a szenzációs eszköz segítségével.

Rossz hír az érdeklődők számára, hogy tegnap kiderült: a szórólapok tízezrein, internetes hirdetéseken propagált csodaeszköz nem létezik, mint ahogy Holló János sem. A Kék Pont Drogkonzultációs Központ gerilla-marketingakciójáról van szó, amelynek célja - ahogy a tegnapi, "önleleplező" sajtótájékoztatón Barna Erika, a központ munkatársa fogalmazott - varázstalanítani a drogjelenséget és megértetni az emberekkel, hogy a drogfogyasztás problémáját nem lehet elrettentő módszerekkel kezelni, csak bizalommal és együttműködéssel; hogy nem létezik csodaszer a drogprobléma megoldására. "Nem szeretnénk olyan országban élni, ahol droglátókkal rohangálnak, és boldog-boldogtalant bemérnek, majd megbélyegeznek" - mondta a Kék Pont munkatársa. A kampány alig burkoltan a szcientológiai egyházhoz kötődő drogellenes mozgalom akcióira adott válasz. Mondván: a drogmentes társadalom utópia, az ezt hirdetők mindenfajta tudományos megalapozottság nélkül állítják azt, hogy létezik egyszerű válasz a jelenségre.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.