800 milliós kormánymegbízás egy kommunikációs cégnek
A Mediaedge:cia Hungary Kft. végezheti el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) által megrendelt kormányzati kommunikációs kampányokhoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokat. A Közbeszerzési Értesítő szerint a hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás keretösszege bruttó 800 millió forint.
A kormány azonnal állítsa le az emberek pénzéből az emberek ellen folytatott kampányát! - reagált a hírre közleményben Nyitrai Zsolt fideszes képviselő. A MeH újabb 800 millió forintos médiavásárlása azt jelenti, hogy immár több milliárd forintot költött az adófizetők pénzéből a kormány arra, hogy az emberek akarata ellen kampányoljon fogalmazott. (OS)
Ezt az eljárás fajtát az indokolta, hogy a nyertes 2007. augusztus 8-án egy ugyanebben a tárgyban kiírt nyílt tendert már megnyert, és az ajánlatkérő akkor jelezte: később tárgyalásos eljárást alkalmazhat.
A főként a kormányzati reformok megismertetését célzó múlt évi tender értéke szintén bruttó 800 millió forint volt, és a céggel 2008. június 30-ig szóló megbízást kötött a MeH, illetve a szerződés addig szól, amíg a meghatározott keretösszeg kitart.
A Mediaedge:cia Hungary Kft. a múlt évi mellett, 2005-ben 900 millió forint keretösszegért hirdetési felületek vásárlására kapott megbízást szintén a MEH-től. A Mediaedge:cia világszinten 13,5 milliárd dolláros forgalommal a vezető média kommunikációs ügynökségek közé tartozik, a WPP group tagja 80 országban van jelen 175 irodával, ami lehetővé teszi a globális márkák kezelését és minden régió lefedését.
A kft. a negyedik legnagyobb médiaügynökség Magyarországon, forgalma éves szinten mintegy 8-10 milliárd forint. Ügyfelei között megtalálhatók Magyarország vezető vállalkozásai, így például a Magyar Telekom cégei is.
(MTI)
A Mediaedge:cia Hungary Kft. a múlt évi mellett, 2005-ben 900 millió forint keretösszegért hirdetési felületek vásárlására kapott megbízást szintén a MEH-től. A Mediaedge:cia világszinten 13,5 milliárd dolláros forgalommal a vezető média kommunikációs ügynökségek közé tartozik, a WPP group tagja 80 országban van jelen 175 irodával, ami lehetővé teszi a globális márkák kezelését és minden régió lefedését.
A kft. a negyedik legnagyobb médiaügynökség Magyarországon, forgalma éves szinten mintegy 8-10 milliárd forint. Ügyfelei között megtalálhatók Magyarország vezető vállalkozásai, így például a Magyar Telekom cégei is.
(MTI)