A SkyEurope elbúcsúzott Budapesttől
A pilóták közül szinte mindenki a bécsi bázison folytatja munkáját, az utaskísérők közül azonban csak minden ötödik választotta a költözést. A többiek határozott idejű szerződésük lejártáig, azaz még néhány hónapig a társaságnál maradnak, ugyanakkor elvileg annak sincs akadálya, hogy már november 1-je után máshol kezdjenek el dolgozni. Lapunk úgy tudja, sok utaskísérőnek mégis gondot okoz, hogy állást találjon arra az időszakra, amikor már nem kell dolgoznia, ám munkaviszonya még fennáll.
A légitársaság tavasszal hivatalba lépett új menedzsmentje augusztus végén döntött a 2003 novemberében megnyitott ferihegyi bázis bezárásáról, mivel a cégvezetés szerint Magyarországon a költségek aránytalanul magasak, és többletkiadást okoz az útvonalhálózathoz képest kedvezőtlen földrajzi fekvés. Ezzel szemben alacsony a kereslet, és jelentős a forgalom szezonális ingadozása. A bécsi tőzsdén jegyzett cég az elmúlt 12 hónapban 3,3 millió utast szállított, a 2006. október 1-jétől 2007. június 30-ig tartó időszakban 37,6 millió euró, azaz több mint kilencmilliárd forint vesztesége volt.