Fapados marketingakció a Malév ellen

Példátlan akcióra készül a Ryanair diszkont légitársaság: 200 darab repülőjegyet osztanak ki a jövő kedden azok között, akik hajlandók nyilvánosan írásba adni, hogy elégedetlenek a Malév szolgáltatásaival és áraival.

Tomasz Kulakowski, a Ryanair közép-európai marketingigazgatója lapunknak azt mondta, az egyik budapesti bevásárlóközpontban osztják szét a jegyeket azoknak, akik meglátogatják a légitársaság standját. Az interneten terjesztett meghívó szerint „azokat a pályázókat, akik kimutatják különös utálatukat a Malév magas árai és pontatlansága, valamint hatalmas szeretetüket a Ryanair iránt, azokat kétszeresen jutalmazzák”. Kulakowski szerint ez azt jelenti, hogy akik a kihelyezett tacepaókon írásba adják véleményüket, azok nem egy, hanem kettő jegyet kapnak valamely Sármellékről vagy Budapestről induló járatra. (Az akció további érdekessége, hogy valójában az ingyenjegyekért is kell fizetni, mivel a nulla forintos ár nem tartalmazza az adókat és az illetékeket.)

A Malév közleményben határolódott el a Ryanair lépésétől: „A Malév nem oszt ingyen repülőjegyeket, és ilyen módon továbbra sem kíván versenyezni a diszkont légitársaságokkal, melyeknek más a célcsoportja és a hagyományos légitársaságokétól jelentősen eltérő szolgáltatást kínálnak” – áll a dokumentumban. A légitársaság hangsúlyozta, saját utasai akkor is célhoz jutnak, ha esetlegesen – műszaki hiba, időjárási vagy egyéb okok miatt – az adott járat nem, vagy csak késve indul. A Malév repülőgépei a központi légikikötőkben szállnak le, míg például a Ryanair Frankfurtba tartó utasainak még további 120 kilométert kell megtenniük a landolás után – olvasható a magyar légitársaság közleményében.

Ferihegyi találkozó. Egymással szemben
Ferihegyi találkozó. Egymással szemben
Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.