Internet Hungary: Aktív üzleti modellek

Nyolcadik alkalommal rendezik meg az Internet Hungary konferenciát október 16-án és 17-én Tihanyban. Kritikus tömeg, új modellek, futurológia és tudatosság.

Az elhangzó 20 előadás és 10 fórum mellett az idén is bejelentés várható az Internet Hungary-n: a konferencia fővédnöke, Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter a konferencia megnyitóján jelenti be az infokommunikációs szakmát érintő gazdaság-élénkítő csomagját.
   
A rendezvény két napja alatt előadást tart többek között Sarkady Ildikó audiovizuális kormánybiztos, Pataki Dániel, a Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke, Simó György, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, Ian Neild, a British Telecom futurológusa és Vámos Tibor akadémikus.
   
A korábbiakhoz hasonlóan a szervezők az idén is hirdettek pályázatot, ez alkalommal "Magyarországon eddig nem alkalmazott, de működő internetes üzleti modellek" témakörben. A konferencián készítőik prezentálják a döntőbe jutott pályaműveket, illetve a közönség segítségével kiválasztják a nyertest is, akinek díja a 2008-as San Franciscó-i Java konferencián való részvétel.
   
Az Internet Hungary résztvevői az idén két workshopon vehetnek részt: az egyik témája a televíziós és rádiós digitális átállás lesz, a másiké pedig az, hogy az internetes keresők miképpen segítik az üzletet.
   
Ezen túlmenően szó lesz az online reklámról és a digitális hírekről is - jelentette az MTI.

Csermely Ákos: Kritikus és tömeges

Csermely Ákos főszervező a NOL-nak elmondta: elsősorban azt reméli a konferenciától, hogy sikerül átlépni az internet-használat eddigi, "értetlen és éretlen" korszakán, amikor a lehetőségeknek csupán tíz-tizenöt százalékát használjuk ki. Holott ma már Magyarországon s az interneten át érhető a legkönnyebben, legolcsóbban és leggyorsabban három és fél millió ember.

Bárki a "világpiacra" léphet, építhet magának egy négyzetméteres szuperplázát, elérhet egymillió letöltést a saját klipjével (Cuki!), és megszervezhet magának szinte bármilyen marketing-kampányt.

A tudatos, megfelelő tartalmat értelmesen csomagoló felhasználás egyaránt jó ego-üzenetek közvetítésére és közösségek építésére, valamint tudatos és célzott üzleti modellek kifejlesztésére. Magyarországon a világháló elérte a kritikus tömeget, minden feltétel adott új minőségek áttöréséhez. Elérte a  kritikus  tömeget maga a rendezvény is: ezernél többen lesznek Tihanyban.

(fo)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.