Reklámzavaros OTP-bírság
Az OTP vitatjta a GVH határozatát, mondván: egy szórólap (illetve internetes hirdetés) pusztán a figyelemfelhívás eszköze, a szerződés létrehozását megalapozó fogyasztói döntés már nem a reklám alapján, hanem egyéb, az OTP által közzétett üzletszabályzat, illetve a részletes kondíciók ismeretében történik.
Ezt a védekezést egyébként már június elején sem fogadta el a GVH, és akkor ötmillióra bírságolta a pénzintézetet a Junior bankkártyák hirdetéseinek hasonló jellegű megfogalmazásai miatt. A GVH ezúttal is rámutatott arra: a fogyasztótól nem várható el, hogy leellenőrizze a bank által közölt egyes tájékoztatások valóságtartalmát. Ha egy cég reklámjában valótlant állít, attól még nem lesz jogszerű az eljárása, ha a valós tájékoztatás elérhető a fogyasztó számára.