A hírközlési vizsgán elbukott mindenki
A vizsgálati szempontok alapján a legkevésbé rosszul a mobilosok szerepeltek. A három szolgáltató szerződései a vizsgálati szempontok egyharmadában voltak hibásak. A legrosszabb eredmény az internetpiacon született, ahol a szolgáltatók többsége a szempontok több mint felében elvérzett.
A hatóság felhívta a szolgáltatókat a szerződésminták módosítására. Az NHH szerint szembetűnő, hogy míg az előfizető adatait, valamint egyéb, az előfizetőt kötelező feltételeket teljes körűen rögzítették, addig az őt megillető jogok, illetve a szolgáltatót kötelező feltételek nem, vagy csak hiányosan szerepeltek a szerződésekben.
Az esetek több mint felében hiányoztak az előfizetői jogok a hibabejelentés, a panasz megtételének módja, a szolgáltatás szüneteltetésére vonatkozó rendelkezések megszegése esetén, a díjvisszatérítés rendje, az előfizetőt megillető kötbér mértéke, valamint a szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó egyéb díjak.
Telekom-központ Szegeden
A Magyar Telekom ügyfélszolgálati központot hoz létre Szegeden, az új call centerben 2008 végén már négyszázan fognak dolgozni. A cégnek a vezetékes, a mobil- és az internet-üzletággal kapcsolatban álló ügyfelei egy központhoz fordulhatnak majd. Négyszáz fős call centereket hoznak létre még a fővárosban, Sopronban és Nyíregyházán.