Ötvenmilliós bírság a becsapós reklámokért
A több, különböző versenyjogsértésére elmarasztalt Elektro Computer Kereskedelmi Zrt. 2006 januárjában és februárjában például "lehet olcsóbban" szlogennel hirdette termékeit, amivel azt sugallta a fogyasztók számára, hogy az adott termékek nála olcsóbban megvehetők, mint versenytársainál. Ezt a cég azonban nem tudta bebizonyítani a versenytanácsnak. Az idén márciusban a GVH már 45 millióra bírságolta az Euronicsot, amelyik bizonyos termékeknél úgy próbált akciós árat képezni, hogy a beszállító által javasolt kiskereskedelmi ár alatt értékesítette volna a termékeit. Most kiderült: a cég ezt az eljárást már egy korábban a GVH elé került esetben is alkalmazta. Mivel erről az Euronics annak idején hallgatott, ezért a versenytanács háromról ötmillióra emelte az Euronicsra kirótt 2006-os büntetést.