A Fidelio és a Súgó násza

Közös céget és lapot alapított két programajánló magazin: a Fidelio és az Est Média. A Fidelio Súgó minimum 128 oldalon, 50 ezer példányban jelenik meg, továbbra is ingyen.

- Szó sincs a Pesti Est Súgó és a Fidelio összevonásról, vagy "a nagy hal bekebelezi a kicsit"-ügyről - nyilatkozta lapunknak a tegnapi sajtótájékoztató után a Fidelio Média Kft. ügyvezetője, Zsoldos Dávid. - Szerkesztőtársaimmal azt gondoltuk: négyéves a komolyzenei programajánlónk, picit poros, lehetne rajta újítani, talán elférne benne színházi információ is.

Az Est Média új tulajdonosát képviselő Gerendai Károly jó elképzelésnek tartotta az erők egyesítését, így közös céget hoztak létre, amely kizárólag a Fidelio Súgó és a hozzá kapcsolódó különszámok kiadásával foglalkozik. Zsoldos Dávid azt is elmondta: a házasságba mindenki azt viszi, amit a legjobban tud. Az Est Média a logisztikát, a terjesztési pontokat adja, és a hirdetések értékesítéséből is kiveszi a részét. A Fidelio pedig a tartalmat szolgáltatja - komolyzenéről, dzsesszről, operáról, világzenéről, színházról, táncról és képzőművészetről. A kiadvány nem egy 128 oldalas "MÁV-menetrend" lesz, hanem ajánlókkal és interjúkkal tűzdelt magazin. Bár továbbra sem Budapestre koncentrálnak, Zsoldos úgy véli, reménytelen vállalkozás lenne az ország összes programját kiadni.

Kézenfekvő kérdés, hogy tervezik-e a bővítést filmmel és könnyűzenével. A válasz határozott nem, ez megmarad az Est Média saját kiadványainak.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.