Kampány bérfeleségekkel
Ám a szellemesnek szánt, de inkább szexista hirdetés óriási felhördülést váltott ki: elítélték vezető politikai pártok, a CRIOC fogyasztóvédelmi szervezet pedig a marketingszakma országos szövetségénél élt panasszal. - A nő a Rent a Wife reklámkampányban tárggyá válik, amelyet használnak, fogyasztanak, és eldobnak - nyilatkozta Hafida Bachir, a Vie Féminine nőszervezet elnöke.
A szabályozással ugyanakkor nincs minden rendben. Egyelőre csak törvénytervezet formájában létezik az az elképzelés, amely szankcionálná a hímsoviniszta megnyilvánulásokat. A reklámszakma önszabályozó etikai zsűrije, a JEP pedig azzal hárította el a panaszokat, hogy az interneten csak a bannerhirdetések és a pop-up (előreugró) ablakok esetében van hatásköre. 2007 egyébként nem a hímsovinizmus, hanem az esélyegyenlőség éve az Európai Unióban...