Tizennégy óra a repülőgépen, amely végül fel sem szállt
Egy hónappal korábban a Jet Blue légitársaság több tucat járata került hasonló helyzetbe: volt rá példa, hogy az utasok tíz és fél órán keresztül ültek a kifutópályán veszteglő gépben. Csak inni kaptak, a Jet Blue járatain ugyanis nem kínálnak étkezést, viszont a vécék többsége felmondta a szolgálatot, és a személyzet sem tudott semmilyen felvilágosítással szolgálni arról, hogy meddig tart a tortúra. A Royal Air Maroc marokkói légitársaság most megdöntötte a Jet Blue rekordját: gépe csaknem tizennégy órán keresztül gurult ide-oda a JFK-repülőtér aszfaltján, végül egy órába tellett, mire megkapta az engedélyt, hogy visszavihesse utasait a várócsarnokhoz. Ha nem is tartott ennyi ideig, de a kanadai Cathay Pacific, a dél-koreai Asiana Airlines, a Miami Air és a Virgin Atlantic New York-i utasai is így jártak.
A Jet Blue a múltkori eset után a napilapokban feladott egész oldalas hirdetésekben kért bocsánatot az utasoktól, és megígérte, hogy óvatosabban fog eljárni, illetve visszatéríti a sokat késő járatokra szóló jegyek árát. A példa a jelek szerint ragadós, szinte minden utas arról számolt be, hogy a gépek kapitányai sűrű elnézéskérések között vitték őket vissza a beszállási pontra. A Jet Blue viszont tényleg okult a legutóbbi kálváriából, mert ezúttal előre lemondta a vihar sújtotta térségbe vagy onnan induló összes járatát.