A gyengébb nemmel erősít a pénzügyi világ
Az Aegon Vénusz elnevezésű szolgáltatási csomagja például kifejezetten a nőket célozza meg. A hagyományos haláleseti életbiztosítás és a megtakarítási lehetőség mellett olyan kórházi ápolási, illetve műtéti térítéses kiegészítő biztosítást is kínál, amely eddig a biztosításból általában kizárt női megbetegedésekre és állapotokra is fedezetet nyújt. Így például a szülés során esetlegesen szükségessé váló műtétekkel, kórházi ápolással járó anyagi terhek finanszírozásához is hozzájárulhat. A tavaly ősszel indított termék a cég szerint népszerű: női ügyfeleik közül minden ötödik megköti ezt a kiegészítő biztosítást.
A bankpiacon kifejezetten nőknek kínált terméke a Budapest Banknak van: a Lady Hitelkártya. A nők vásárlási hajlandóságára építő plasztiknak két típusát kínálja a pénzintézet: az elektronikus csak belföldön, a dombornyomott külföldön is használható. Mindkettőt választható kártyagrafikával igényelhetik az ügyfelek (igaz, hasonló szolgáltatása van a Raiffeisen és a K & H Banknak is), valamint több kereskedelmi bolthálózat üzleteibe is kedvezményeket nyújtanak.