A gyengébb nemmel erősít a pénzügyi világ

Lassan a pénzügyi szolgáltatók is rákapnak a kifejezetten női termékekre - igaz, csak egy-egy cég kínál egyelőre kifejezetten hölgyeknek szóló szolgáltatást.

Az Aegon Vénusz elnevezésű szolgáltatási csomagja például kifejezetten a nőket célozza meg. A hagyományos haláleseti életbiztosítás és a megtakarítási lehetőség mellett olyan kórházi ápolási, illetve műtéti térítéses kiegészítő biztosítást is kínál, amely eddig a biztosításból általában kizárt női megbetegedésekre és állapotokra is fedezetet nyújt. Így például a szülés során esetlegesen szükségessé váló műtétekkel, kórházi ápolással járó anyagi terhek finanszírozásához is hozzájárulhat. A tavaly ősszel indított termék a cég szerint népszerű: női ügyfeleik közül minden ötödik megköti ezt a kiegészítő biztosítást.

A bankpiacon kifejezetten nőknek kínált terméke a Budapest Banknak van: a Lady Hitelkártya. A nők vásárlási hajlandóságára építő plasztiknak két típusát kínálja a pénzintézet: az elektronikus csak belföldön, a dombornyomott külföldön is használható. Mindkettőt választható kártyagrafikával igényelhetik az ügyfelek (igaz, hasonló szolgáltatása van a Raiffeisen és a K & H Banknak is), valamint több kereskedelmi bolthálózat üzleteibe is kedvezményeket nyújtanak.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.